Μεξικάνικη σαλάτα με κινόα


ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΥ

Γιατί να καταναλώσω κινόα;

Η κινόα, η «μητέρα όλων των δημητριακών» όπως χαρακτηρίζεται είναι ένα ψευτοδημητριακό που έχει καταγωγή από τη Νότια Αμερική. Αποτελεί εξαιρετική πηγή μαγνησίου, ενός μετάλλου που διαδραματίζει σπουδαίο ρόλο στην εύρυθμη λειτουργία του οργανισμού, και φωσφόρου, απαραίτητου συστατικού για την καλή υγεία των οστών.

Παράλληλα, η κινόα δεν περιέχει γλουτένη γεγονός που την καθιστά αρκετά καλή επιλογή για άτομα που πάσχουν από κοιλιοκάκη. Μάλιστα, ο συνδυασμός της με τα κόκκινα φασόλια μας παρέχει πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας.

Τι άλλο χρειάζεται η σαλάτα μου;

Προσθέτοντας κίτρινο τυρί με χαμηλά λιπαρά (10%) στη σαλάτα σας αυξάνετε την περιεκτικότητά της σε πρωτεΐνες, οι οποίες αφενός είναι απαραίτητες για το μυϊκό σας σύστημα και αφετέρου συμβάλλουν στην αύξηση του κορεσμού.

Παράλληλα, το κίτρινο τυρί με χαμηλά λιπαρά (10%) θα καλύψει τις ανάγκες σας σε ασβέστιο, το οποίο σε συνδυασμό με το φώσφορο της κινόα θα θωρακίσει και θα ενδυναμώσει το σκελετό σας.

Μήπως χρειάζομαι και αντιοξειδωτικά;

Μα φυσικά! Για το λόγο αυτό στη σαλάτα προστέθηκαν τα τοματίνια, τα οποία είναι εξαιρετική πηγή λυκοπενίου που προστατεύει τα κύτταρα από τις ελευθερές ρίζες. Τέλος, η παρουσία ελαιολάδου στη σαλάτα αυξάνει την απορρόφηση του λυκοπενίου και σας παρέχει «καλά» μονοακόρεστα λιπαρά.

Καλή απόλαυση!

suntages gia diaita

Πηγή: mednutrition.gr