Εκτύπωση

Ενώ ημείς καθεύδομε, οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ επελαύνουν

Συντάχθηκε απο τον/την Παναγιώτης Καρκατσούλης on .

anaxiokratiaΕνώ σύμπαν το πανελλήνιο αγωνιά με τις εξελίξεις στην ΠΓΔΜ, το μέλλον των Βαλκανίων και την πρόοδο των ατέρμονων διαβουλέυσεων του, μονίμως, αισιοδοξούντος υπουργού των Οικονομικών, οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ στελεχώνουν κάθε μονάδα του Κράτους με δικούς τους ανθρώπους: Κομματικά στελέχη, φίλοι και πρόθυμοι να υπηρετήσουν την αριστεροδεξιά διακυβέρνηση καταλαμβάνουν, με συνοπτικές διαδικασίες θέσεις προϊσταμένων παντού.Ο τρόπος που το κάνουν είναι δοκιμασμένος: Έχοντας επικεντρωθεί στην διαχείριση των Νομικών Προσώπων Ιδιωτικού Δικαίου, μια προνομιακή περιοχή για μικρο-διευθετήσεις και ρουσφέτια, προχωρούν βήμα βήμα. Εν πρώτοις, τοποθέτησαν δικές τους διοικήσεις και υπαλλήλους, όπου αυτό ήταν δυνατό, στα μουλωχτά, στα κρυφά. Ποτέ δεν απάντησαν στις αιτιάσεις της αντιπολίτευσης για τις περιττές δαπάνες που απαιτούνται για την συντήρηση των παρασιτικών αυτών οργανώσεων.

Στη συνέχεια, οργάνωσαν μια ρυθμιστική παρέμβαση, έχοντας τον όρχο των 153 πειθήνιων βουλευτών-στρατιωτών: Τον Ιούλιο πέρασαν από την Βουλή μια, ακόμη, εκπρόθεσμη τροπολογία με την οποία τροποποιήθηκαν τα άρθρα 84 και 85 του Υπαλληλικού Κώδικα που ορίζουν ποιοί και πως μπορούν να γίνουν προϊστάμενοι στο δημόσιο. Μετά την τροποποίηση μπορούν, πλέον, να γίνουν διευθυντές και τμηματάρχες οι πάντες που έχουν κάποια σχέση με το δημόσιο! Διακρίσεις μεταξύ των δημοσίων οργανώσεων δεν υπάρχουν. Οι ενστάσεις των λίγων που το πήραν χαμπάρι χάθηκαν στη ρέμβη του θέρους.

Οι πονηροί πολιτευτές των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ πήραν τους προϊστάμενους που τοποθέτησαν, κατά την κρίση τους, τα κομματικά ελεγχόμενα ΔΣ των ΝΠΙΔ και τους εξίσωσαν με τους υπόλοιπους που κρίνονται από εξειδικευμένα όργανα με τα κριτήρια του Υπαλληλικού Κώδικα. Παράλληλα μ’ αυτό τους έδωσαν την (πρωτοφανή) δυνατότητα να εισβάλλουν στις εν εξελίξει κρίσεις προϊσταμένων στο κεντρικό δημόσιο.

Στηριζόμενοι στην ρύθμιση αυτή, εξέδωσαν πριν από τρεις ημέρες, μια «εξαιρετικά επείγουσα» εγκύκλιο της υπουργού διοικητικής ανασυγκρότησης με την οποία ανακοίνωσαν ότι μοριοδοτείται, ως επιπλέον προσόν, για την επιλογή ενός υποψηφίου για την κατάληψη θέσης προϊσταμένου και στο κεντρικό δημόσιο, εκείνος/η που έχουν ασκήσει αντιστοίχως, διοίκηση, σε οποιοδήποτε ΝΠΙΔ.

Το πρόβλημα δεν είναι μόνο η παραβίαση της ισότητας και της αμεροληψίας στις κρίσεις. Είναι κάτι πολύ μεγαλύτερο: Στη λογική των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, ένα υπουργείο, ένα νοσοκομείο κι ένα φιλανθρωπικό σωματείο δεν έχουν διαφορά. Ο ταμίας ενός φιλόπτωχου ταμείου μπορεί να γίνει διευθυντής του γενικού λογιστηρίου και ο προϊστάμενος μιας ένωσης για την προώθηση των λαϊκών χορών να γίνει προϊστάμενος μονάδας που ασχολείται με επιτελικά θέματα εθνικής άμυνας. «Anything goes» σε μια καταστροφική τουρκο-βαλκανική λογική αριστερής διακυβέρνησης.

Η επόμενη κυβέρνηση πρέπει να επαναφέρει τη νομιμότητα στις διαδικασίες επιλογής προϊσταμένων με την κατάργηση της ανωτέρω απαράδεκτης διάταξης. Πρέπει, επίσης, να τελειώσει η ιστορία ντροπής με το νόθο καθεστώς των ΝΠΙΔ και τις οργανώσεις-φαντάσματα. Μετά από αλλεπάληλες ατυχείς προσπάθειες, κατά τα χρόνια των μνημονίων, γνωρίζουμε ότι η επίτευξη του στόχου αυτού δεν είναι υπόθεση γνώσης ή ικανοτήτων. Είναι, καθαρά, θέμα πολιτικής βούλησης.

Το κείμενο αυτό δημοσιεύτηκε στον Φιλελεύθερο στις 5/10/2018

Newsletter

Εγγραφείτε στο Newsletter μας.